Trustpilot

Handelsbetingelser

     

Handelsbetingelser for Netcreme

Netcreme
Vesterled 37A
8800 Viborg
TLF:
42900245
CVR: 33619715

 

Betaling

Netcreme modtager online betalinger med Visa/Dankort, Visa, Mastercard, Visa Electron og Mobilepay.

Betaling vil først blive trukket på din konto, når den fysiske vare afsendes eller det virtuelle produkt er oprettet med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.

Alle beløb på hjemmesiden er inklusiv moms.
Hjemmesiden bruger følgende valutaer til prissætning:
Denmark - Kroner (DKK)

Netcreme benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol hvilket betyder din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.

Netcreme's egen hjemmeside bruger ligeledes kryptering med SSL protokol.

Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.

 

Levering

Der leveres kun indenfor Danmarks grænser. Således leveres eksempelvis ikke til Grønland og Færøerne.

Leveringstiden for din ordre er 1-3 hverdage.

Netcreme afsender varer med følgende: GLS - Privat, GLS - Pakkeshop, PostNord - Privat, PostNord - Valgfrit udleveringssted, Bring - Valgfrit udleveringssted

Fragten bliver beregnet ud fra forsendelsesmetode.


Du vil kunne vælge i mellem at få pakken sendt "uden omdeling" eller "med omdeling".


Du vil altid modtage et track and trace nr. så du kan følge din pakke, fra vores lager og hjem til dig.

 

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt på hjemmesiden med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.

Den 14 dags periode starter den dag hvor ordren er leveret.

Eventuelle returneringsomkostninger afholder du selv, hvilket også indebærer den fragtomkostning, som Netcreme bliver pålagt ved returnering af uafhentede pakker i pakkeshop eller nægtede modtagelser ved hjemmelevering.

Ønske om fortrydelse skal meddeles os senest 14 efter leveringen og varen skal være os i hænde senest 14 dage efter vi er informeret om dit brug af fortrydelsesretten.

Ønske om brug af fortrydelsesret skal sendes på mail kontakt@netcreme.dk. I meddelelsen skal der gøres tydeligt opmærksom på dit ønske om brugen af fortrydelsesret.

 

Varens stand ved returnering

Du hæfter for den forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion ud fra beskrivelse på varen. Dette betyder at du må prøve varen på samme måde som hvis du handlede i en fysisk butik, hvilket betyder at du IKKE må åbne plejeprodukter såsom cremer, fodbad, olier osv.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragtes den som brugt og af forringet værdi. Dette betyder, at du ved fortrydelse af købet får en mindre del eller intet af købsbeløbet retur. Det er op til Netcreme at vurdere varens stand.

 

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov. Reklamationsretten gælder for alle fejl i software, materiale og fabrikation.

Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til Netcreme i rimelig tid efter varens modtagelse. 
Her anses max. to måneder som rimelig tid, med mindre andet er aftalt.
 Vi refunderer rimelige fragtomkostninger.

Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindelig betjening af produktet.

Netcreme dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang.

Ved returnering kontaktes virksomheden:

Netcreme
Vesterled 37A
8800 Viborg
TLF:
42900245

Reklamationer modtages ikke hvis disse er sendt på efterkrav.

 

Kunde- & Privatlivspolitik

Vi videresælger ikke personlige oplysninger og videregiver ikke dine personlige oplysninger til andre, de er kun registreret i vores kundekartotek. Du kan til enhver tid få slettet dine oplysninger.

For at du kan indgå aftale med Netcreme, har vi brug for følgende oplysninger:
. Navn
. Adresse
. Telefonnummer
. E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos Netcreme og opbevares i op til fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Når der indsamles personoplysninger via vores hjemmeside, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Ejeren og de ansatte for Netcreme har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Den dataansvarlige i Netcreme er: Esben Funk Johannessen

Vi opbevarer og transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

Som registreret hos Netcreme har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til kontakt@netcreme.dk.

Cookies
På https://www.netcreme.dk anvendes cookies med det formål at optimere hjemmesiden og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.

Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, se vejledningen på Webshop Cookies og Privatlivspolitik.

Log-statistik
Vi bruger en log-statistik på https://www.netcreme.dk, hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv.

Logstatistikken anvendes kun med det formål, at optimere Netcreme's hjemmeside.

 

 

 

Klagemuligheder

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte Esben Johannessen (kontakt@netcreme.dk).

Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.forbrug.dk

For EU-borgere uden for EU skal klager sendes via EU Kommissionens online klageplatform.
ec.europa.eu

Ved klage skal vores email adresse angives: kontakt@netcreme.dk samt hjemmesiden du har købt varen på.